TERINGIN NAK MAKAN KEK SR - Alam Sari Di Tanah Jauhar

TERINGIN NAK MAKAN KEK SR

Assalamualaikum...

DAH lama rasanya tak dapat makan Kek Secret Recipe. Banyak kali datang keinginan nak makan kek SR ni tapi sebab malas nak ke sana, maka ubatlah keinginan dengan makan kek dari kedai kek lain. Hurmm.. tapi, hati tetap juga nak kek dari kedai yang satu ini.

Kebetulan, semalam, PI ajak ke Aeon Taman U.. jadi, teruslah ajak Iman ke SR. Bila staf SR tanya, nak tulis apa-apa tak, dan dia hulur kertas kecil dan pen, kami minta tulis....

...

..

....


Sepatutnya kena tulis Teringin Nak Makan Kek SR, tapi tertinggal pulak SR tu. Bagi Sk dan Iman, kek SR jugaklah yang sedap. Nak beli satu potong, macam tak puas makan. Sekurang-kurangnya nak kena dua potong, sebab kami memang hantu kek. Jadi, memang lebih baik beli seketul terus, boleh makan berulang-ulang 😜


Kagum sungguh dengan kesungguhan staf SR Taman U ni, menulis di atas kek. Bukan tulis semata, siap ada deco bunga-bunga dan menggunakan pelbagai warna. 


Sanggup tak makan malam, semata-mata nak ruang untuk kek sahaja πŸ˜†πŸ˜†. Memang syahdu la makan sesuap demi sesuap.


Bayangkan tiga beranak jer boleh tinggal banyak ni. Sebab tu memang tak boleh beli sepotong dua. Tak berbaloi 😜 Beli sebiji baru berbaloi3








6 comments:

  1. Memang peminat SR betul ni.
    Tak rugi beli sebiji sebab boleh habis makan satu family.

    ReplyDelete
  2. Rajinnya staf SR tu decorate, selalu kalau kat sini, sesimple mungkin diorang tulis atas kek tu

    ReplyDelete
  3. Tudiaaa bila teringin, sebiji kek ditadahkan. Boleh makan berulang ulang, itu yang penting. hihi..memang kagum betul siap boleh decor decor bunga dan dedaunan lagi tu. Terbaik staff SR. cantik pun cantik tulisannya. Alhamdulillah..craving satisfied. betul betul, kek SR gak sedap.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Aduh sedapnya indulgece....
    Memang tak cukup sepotong...

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih