BUBUR BERLAUK LAGI - Alam Sari Di Tanah Jauhar

BUBUR BERLAUK LAGI

 Assalamualaikum...


TAPAU Bubur Berlauk lagi dari Medan Selera Taman Sri Pulai. Kisahnya, semalam ada poslaju hantar barang masa Iman sedang ikuti kuliah online. Iman kata, dengar orang beri salam, tapi tak sempat nak tengok. Rupanya poslaju, disebabkan itu ada nota ditinggalkan untuk tuntut parcel di Poslaju Skudai. Jadi, lepas selesaikan sedikit urusan BDR yang mustahak dan kebetulan kuliah pukul 10 pagi Iman ditangguh ke jam 3 petang, sebelum tengahari tadi, kami keluar. Baliknya teruslah tapau bubur nasi sungguh sedap ini. Tak melampau rasanya jika Sk katakan, ia lebih sedap dari Bubur Nasi No 1 Sentosa 😍😍😍. Tak percaya, silakan dicuba ya pada mereka yang berdekatan 🤭


5 comments:

  1. Sedapnya bubur laukk. Memang teringin nak buat pagi tadi. Tapi apakan daya bila malas menguasai hehe

    ReplyDelete
  2. Sedap plak orang demam ni tgok bubur berlauk tu ha...tapi sendiri makan xde selera...acaner tu

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam. feveret kami anak beranak jugak ni, bubur berlauk. kena sambal kicap tu perghhh sedap

    ReplyDelete
  4. Nampak creamy bubur tu dh tahu sedap.Depa guna beras wangi ka SK...Nampak pekat berkilat

    ReplyDelete
  5. Sedapnya bubur bila makan dengan telur masin..

    ReplyDelete

Blog ini merupakan blog peribadi. Segala tulisan di dalamnya merupakan pengalaman sendiri atau pandangan peribadi Sk terhadap sesuatu produk, makanan atau perkhidmatan. Sk juga tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak mendapat kualiti produk, makanan atau perkhidmatan sebagaimana apa yang dinyatakan di dalam blog ini. Segala komen yang dituliskan di sini adalah di bawah tanggungjawab pengomen sendiri.
Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar email kepada serikanditanahjauhar@gmail.com
Terima kasih